BK Rollers Hemsida
Senast uppdaterad onsdagen den 28 december 2011, klockan 20.59: Ny hemsida

NY hemsida med ny adress!!

Den här sidan kommer inte längre att uppdateras men kommer att ligga kvar om någon vill titta på några av inläggen.
http://www.bkrollers.se
Läs mer i inlägget under medlemsbilden!!
.
Vi välkomnar alla! Tveka inte att höra av dig
Tryck på bilden för medlemsinfo!

fredag, februari 26, 2010

Jubileum - Insamling

I samband med vårt 70-års jubileum hade jag tänkt sammanställa ett häfte med lite blandade saker och information. Därför undrar jag om där är någon som har gamla foton (eller nya) på medlemmar, möten, klubbmästerskap, utflykter eller liknande som gjorts under vår 70-åriga historia. Någon måste ha riktiga skatter därhemma!! Har ni kanske något annat som har med Rollers att göra, exempelvis tidningsurklipp? Snälla hör av er i så fall. Jag tar emot allt. När det gäller foton så tar jag givetvis kopior så att ni får tillbaka dem. Allt ni hittar är av värde och det hade varit roligt om alla kunde bidra med något. Jag vet att en del har varit med i andra klubbar, exempelvis vet jag att en del kommer från KBK. Men ni kanske har några "roliga" bilder på er som unga bowlingspelare som hade varit kul att ha med (även om det inte är från er Rollerstid)?! Kanske finns det foton på personer som tidigare varit medlemmar men som slutat, gått bort eller gått vidare? Möjligheterna är oändliga. Hör av er till mig och berätta vad ni har hemma! Kanske känner ni någon från en annan bowlingklubb som eventuellt har något intressant? Kontakta dem och fråga om vi kan få tillgång till det!

Har ni andra idéer på vad som hade varit kul att ha med i jubileumshäftet? Hör av er i så fall.

Det är ett tag tills vi ska fira vårt jubileum men det kommer ta sin tid att sammanställa häftet så det är bra om ni säger till direkt om ni har något av intresse.

Jag har även skickat ut ett mail till er angående det här.
10 i Topp
Aktivitet
HCP
Lagen
Lundaligan
Matchresultat
Matchsnitt
Poängligan
Spelschema A-lag
Spelschema B-lag
Spelschema C-lag
Träningsschema
Träningsserien
KONTAKTA WEBMASTER
Ditt namn

Din e-post

Rubrik

Meddelande

BK ROLLERS SPONSORER 2010

Hur ofta är du på hemsidan? ETT svar